Marázplast - Háztartási cikk Szakáruház      webaruhaz@marazplast.hu      +36-20/520-2982

GYIK

  • Mikor kapom meg a csomagom?
    • A csomag összekészítése és számlázása után, újabb rendelésértesítő e-mail küldünk. A csomag kézbesítése az e-mail megérkezését követő munkanpon várható.
  • A képen nem ilyen színű volt a termék, miért más színben kaptam?
    • Egyes termékek változó színben érkeznek hozzánk is a gyártótól, így előfordulhat, hogy nem a képen szereplő színben tudjuk kiszolgálni, erre az adott termékek melletti leírásban is felhívjuk a figyelmet.
  • Törékeny terméket szeretnék rendelni, van teendőm vagy automatikusan törékeny csomagként küldik el nekem?
    • A termékeket csak akkor küldjük el törékeny csomagként, ha kosárbahelyezés előtt kiválasztotta a "Törékeny csomagként kérem" plusz szolgáltatást is.
  • Nem kértem törékeny csomag opciót az üveg/kerámia/stb. termékre és törötten kaptam meg. Lehetőségem van csereterméket kérni?
    • Törékeny terméket, sajnos csak törékeny csomag választása esetén áll módunkban cserélni.
  • Leadtam a rendelésem, de szeretnék még rendelni hozzá. Mi a teendőm?
    • A plusz terméket leadhatja új rendelésként vagy e-mail-ben a webaruhaz@marazplast.hu címre küldött üzenetben. Új rendelés leadás esetén is érdemes e-mailben jelezni az ügyfélszolgálat felé a két rendelés összevonásának kérését.
  • Nem azt a terméket kaptam amit rendeltem, mit tehetek?
    • Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a webaruhaz@marazplast.hu e-mail címen, valamint csatoljon képet a téves csomagról. Munkatársaink pedig megküldik a rendelt terméket cserecsomag formájában.
  • Hiányosan érkezett meg a csomagom, mi a teendőm?
    • Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a webaruhaz@marazplast.hu e-mailcímen és munkatársaink elküldik Önnek a hiányzó terméket.